divendres, 22 d’octubre del 2010


Hola em dic Naia i tinc 9anys vaig a la escola CEIP Jaume I de Llívia,visc a Estavar,Llívia , Barcelona,Figueres i a Galícia. Vaig néixer l'any 2000 al 4 de novembre.
Tinc molts amics i amigues.
Les meves millors amigues són: la Clàudia, l'Olga, la Mireia, la Laura,
l'Anna, l'Estefanie-tefi, I els meus millor amics són:el Pol Joel, el Toni, l'Oriol f, el Juan.
El meu menjar preferit es l'arròs a la cubana i de postres 1a natilla.
Sóc amable i m'agrada fer feliç a la gent.
El meu professor es diu Jordi.
La professora que mes m'agrada es la Marga i la Sílvia.
El meu animal preferit es el gos.
D' animals a casa de Estavar tinc:una llora que es diu Pepa,un gos que es diu Balto,2 hàmsters sense noms,una gata que es diu Neu,2 piranyes sense nom,i una pitó sense nom.


Adéu!!!!!!!!.

1 comentari:

  1. Els de l'escola CIP jaume 1r som molt amables i si ens botes si necesites algu aqui o trovaras
    BOTENS SIUSPLAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GRACIES!!!!!!!!!!

    ResponElimina